ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت حجره موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی حجره به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد.
برای خرید از سایت حجره ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان حجره بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
تیم پشتیبانی حجره، در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۸ تا۱۷:۳۰) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام ) پیامک ، واتس اپ یا ایمیل بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(۰۹۹۱۱۶۲۰۰۸۶) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان حجره در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.
بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی حجره تماس بگیرید. (۰۹۹۱۱۶۲۰۰۸۶) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد .
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف حجره برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت حجره با شما تماس خواهند گرفت.
هدف حجره این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید و امکان خرید حضوری میسر نمی باشد.
این امکان فعلا برای سفارش ها وجود ندارد.
بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت حجره ، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.
می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی حجره اطلاع دهید. بدیهی است حجره خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.
اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی حجره پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.
ارسال کالا در حجره توسط شرکت ملی پست اریان در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و کد رهگیری مرسوله برای شما به صورت پیامک ارسال میگردد و می توانید از پرتال رهگیری مرسولات پستی شرکت ملی پست ایران از آخرین وضعیت بسته پستی خود مطلع گردید.